OsloMet – Oslo Metropolitan University

Studentassistent for IT-servicedesk

2022-12-31
Lagre som favoritt

Om arbeidsgiveren

OsloMet's vision is to deliver knowledge to solve societal challenges. Norway's most urban and 3rd largest university.

Besøkt arbeidsgiverens side

Ønsker du å hjelpe ansatte og studenter med en enklere IT-hverdag?

Vi søker etter studenter som kan jobbe for oss deltid som ønsker å hjelpe ansatte og studenter til å klare seg i et digitalt landskap i sterk utvikling, og som også har interesse for teknologi og service.  Du vil primært jobbe med løsning av større og mindre hendelser, sikkerhetshendelser, bestillinger og andre serviceforespørsler.
Du vil da bli del av Kunde og Servicedesk (KOS) på IKT avdelingen her på OsloMet. Vi er en seksjon med ansvar, blant annet, for å ivareta brukere og ansatte med bestillinger, veiledning og hendelser.
Vi søker studentassistenter fortløpende. Studentassistener er basert på midlertidige timelønnskontrakter med en maksimal arbeidstid på inntil 15 timer i uken (eller 60 timer pr mnd).

Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være

  • IT-support/førstelinje mot ansatte og studenter (telefon, e-post/webskjema og serviceskranker)
  • oppsett, utlån og utlevering av PC-er og utstyr

Vi søker deg som har

  • god forståelse av IT-faget og digitale verktøy, og som kan sette deg fort inn i systemer og annet som inngår i denne rollen
  • kan kommunisere løsninger på kompliserte problemstillinger forståelig og effektivt
  • er løsningsorientert, strukturert, proaktiv og selvdrevet
  • har gode sosiale evner, mye energi og høy arbeidsvilje
  • gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig 

Det er viktig for OsloMet å gjenspeile befolkningen i vår region og vi ønsker alle kvalifiserte søkere velkommen. Vi arbeider aktivt med å utvikle oss videre som en inkluderende arbeidsplass og for å tilrettelegge arbeidsplassen dersom du har behov for det. Har du perioder i livet hvor du ikke har vært i arbeid, utdanning eller opplæring er du også velkommen til å søke hos oss. 

Vi kan tilby deg

  • deltid: opptil 15 timer per uke
  • arbeidstid i henhold til våre åpningstider på førstelinje (kan variere)
  • arbeidsplass (kan variere etter behov) Pilestredet IT-avdelingens lokaler i SG29 (IT-servicedesken) Universitetsbiblioteket i P48. Kjeller (IT-servicedesken)
  • spennende jobb på Norges tredje største og mest urbane universitet
  • muligheter for faglig utvikling innenfor service og IT

Andre opplysninger

Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte:

Service Desk manager, Nithan Karan, mobil (+47) 46 21 21 21, e-post nithan@oslomet.no

Stillingen lønnes iht. Bachelorstudenter (studenter som ikke har en bachelorgrad ved ansettelse) lønnstrinn 26, Bachelorstudenter (med oppnådd bachelorgrad fra tidligere) lønnstrinn 28, Masterstudenter lønnstrinn 32. Studenter med fullført høyere akademisk utdanning skal ha godskriving etter hovedtariffavtalene:LO-YS-Uni § 5 b 1 Akademikerne § 3, 2. ledd. 

Vil du søke på stillingen må du søke elektronisk.

 

Søknadsfrist: Kontinuerlig rekruttering

Referansenr: 20/06612

 

 

Arbeidsoppgaver

Tittel
Studentassistent for IT-servicedesk
Plassering
Pilestredet 46 Oslo, Norge
Publiseringsdato
2020-07-31
Søknadsfrist
2022-12-31
Jobbtype
Lagre som favoritt

Flere jobber fra denne arbeidsgiveren

Om arbeidsgiveren

OsloMet's vision is to deliver knowledge to solve societal challenges. Norway's most urban and 3rd largest university.

Besøkt arbeidsgiverens side

Relevante stories

...
Freedom to Move Increases Researcher Productivity Indiana University, Bloomington 4 min lesning
Flere stories