Det er viktig for OsloMet å gjenspeile befolkningen i vår region og vi ønsker alle kvalifiserte søkere velkommen. Vi arbeider aktivt med å utvikle oss videre som en inkluderende arbeidsplass og for å tilrettelegge arbeidsplassen dersom du har behov for det. Har du perioder i livet hvor du ikke har vært i arbeid, utdanning eller opplæring er du også velkommen til å søke hos oss.
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte:
Service Desk manager, Nithan Karan, mobil (+47) 46 21 21 21, e-post nithan@oslomet.no
Stillingen lønnes iht. Bachelorstudenter (studenter som ikke har en bachelorgrad ved ansettelse) lønnstrinn 26, Bachelorstudenter (med oppnådd bachelorgrad fra tidligere) lønnstrinn 28, Masterstudenter lønnstrinn 32. Studenter med fullført høyere akademisk utdanning skal ha godskriving etter hovedtariffavtalene:LO-YS-Uni § 5 b 1 Akademikerne § 3, 2. ledd.
Vil du søke på stillingen må du søke elektronisk.
Søknadsfrist: Kontinuerlig rekruttering
Referansenr: 20/06612
OsloMet's vision is to deliver knowledge to solve societal challenges. Norway's most urban and 3rd largest university.
Besøkt arbeidsgiverens side